Saturday, March 26, 2011

Austin Buds!

Stoked to see my buds hittin Jumps!

Sekt - Austin Trip from SEKT on Vimeo.

Thursday, March 24, 2011

Thursday, March 17, 2011

Van For Sale!

Saw this Van For Sale in NH email me and i'll try to provide directions or maybe meet up to show you where its at. jms6683@gmail.com





Tuesday, March 15, 2011

Born Free 2011

This vid is sooo sick in every way. I wish I could make it out to Born Free this summer, wish there was more events like this on the east coast.

Van Interior Stripped Down and Naked!

So the sun is out today here in MA and figured I'd take advantage and strip down the interior to bare bones. The tacky wood paneling had to go, as well as the stiff foam insulation boards, leaving a foam snowy mess everywhere. Also ripped out a bunch of wiring that was just left cut and hanging behind the board that lead to nowhere. But at least now I got a bunch of wire if needed, especially when I go get my stereo system. Well anyways figured I'd share with you guys a little progress on my Van. Still gotta fix an exhaust leak and minor oil pan leak.

Before:


After:

Monday, March 14, 2011

Couple sweet photos!

I found over at Dutchman Photos blog, lots of very cool photos so go check it out.

DutchmanPhotos.





Thursday, March 10, 2011

Air Horn Installed!

Got the air horn installed in the Kindred Spirit (aka:the Van), and it sounds great! Just fun to push haha. Big Help and Thanks to Mr.Erik Fleming for his wiring knowledge, definitely wouldn't have been able to figure that out. So now that that's done, onto insulating and sound proofing the interior cuz its just bland in there and the sound of road noise is deafening. So hopefully order the insulation kit next week, and some masonite board, and search for a cool fabric to upholster it with. Stay Tuned!

Van Creeps Van Show!

Untitled from Mark Choiniere on Vimeo.

Saturday, March 5, 2011

DICE!

Just saw this quick little vid. Cruising a sick bike and some BGP's of the Dice Van! check it!

TOO MANY HOTT!!!

Thursday, March 3, 2011

Wednesday, March 2, 2011

S&M Dynasty!

Just saw this little write up of Chris Moeller over on ChopCult Motorcycle site. Pretty rad little read so I say give it a check. I know he's done a lot to keep S&M American made and S&M has definitely played a huge part in BMX in my life as well as the industry. I remember my first legit BMX bike was a 1 inch S&M Dirtbike pea green with a Redneck Wedgie Jackson Stem and Slambars, just had to have it so I could have a sweet bike when I went to Woodward in 1997. So yeah S&M is Keepin it Real and going strong!

Here's the Link: http://www.chopcult.com/news/articles/sm-bikes-of-santa-ana-california.html